نرم افزار رنگی کردن تصاویر سیاه سفید

دانلود Recolored 1.1.0 

Recolored  رنگی کردن تصاویر سیاه سفید کار بسیار جالبی است که بسیاری از کاربران علاقه به انجام این کار داردند . اما شاید تخصص آن را نداشته باشند . احتمالا همه ی شما هم عکس هایی از خود یا عزیزانتان دارید که به علت قدیمی بودن سیاه و سفید هستند و گاهی دوست دارید این عکس ها را به صورت رنگی ببینید تا خاطراتتان را رنگی تر مرور کنید . این کار غیر ممکن نیست ! با استفاده از برخی نرم افزار ها می توانید به سادگی عکس سیاه سفید را به تصاویر رنگی تبدیل کنید . و پیشنهاد ما نرم افزار Recolored برای رنگی کردن تصاویر سیاه سفید می باشد .

کار با نرم افزار رنگی کردن تصاویر  Recolored بسیار آسان تر از کار با فتوشاپ است ، زیرا نیاز به آموزش ندارد و فراگیری آن بسیار ساده است . نرم افزار رنگی کردن تصاویر با استفاده از فناوری جدید  Colorization تصاویر سیاه و سفید شما را به تصاویر رنگی فوق العاده زیبا تبدیل می کند . همچنین با نرم افزار رنگی کردن تصاویر می توانید حتی تغییراتی رنگی در خود عکس های رنگی نیز به وجود بیاورید . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم دانلود Recolored نرم افزار رنگی کردن تصاویر سیاه سفید برای کامپیوتر را از دست ندهید تا از سادگی و کیفیت بالای آن کمال استفاده را ببرید .

پسورد فایل : aminsystem2000.ir




تاريخ : یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:رنگی کردن تصاویر سیاه سفید, | 1:36 | نويسنده : محسن امین زاده |

  PotPlayer 1.5.39036 x86 پخش مالتی مدیا

 

 PotPlayer 1.5.39036 نام نرم افزار پخش کننده انواع فایل های مالتی مدیا می باشد که از طرف شرکت سازنده نرم افزار معروف KMPlayer عرضه شده است. این نرم افزار دارای پخش با کیفیت فوق العاده بالا می باشد و از تمامی فرمت های صوتی و تصویری مدرن ، پشتیبانی می کند. این نرم افزار دارای طراحی مدرنی می باشد و به سادگی قابل تنظیم بوده و به راحتی می توان به ضبط صداهای در حال پخش پرداخت. از جمله دیگر ویژگی ها می توان به پلاگین  DSP اشاره کرد که برای نشان دادن زیرنویس فیلم ها به کار گرفته می شود.این نرم افزار از گستره عظیمی از تنظیمات پشتیبانی می کند که می توانید کیفیت ویدیوهای خود را تا حد بسیار زیادی بهبود ببخشید.

پسورد فایل : aminsystem2000.ir



تاريخ : یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:پخش مالتی مدیا, | 1:35 | نويسنده : محسن امین زاده |

 

KMPlayer 3.6.0.87 Final  ویدئو پلیر قدرتمند

 

 KMPlayer 3.6.0.87 Final  با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام  KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 درصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer  را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار  KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمايندVCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

 

قابلیت های كلیدی نرم افزار KMPlayer  :

محيطی جذاب و سه بعدی متفاوت با آنچه تا كنون ديده ايد

پشتيبانی از فرمتهای صوتی و تصويری: VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime

امكان كپچر كردن فايلها با كيفيت قابل قبول

در اختیار گذاشتن تمام اطلاعات يك فايل صوتی يا تصويری مانند : نوع فايل ، پسوند و .. . و امكان ويرايش يا كپی

هماهنگی و پشتيبانی از برنامه های   : Winamp, Realmedia and Quicktime by the internal logic

قابليت نمايش زير نويس فيلمها و سازگاری كامل با زبان فارسی

نرم افزار بسيار كم حجم با قابليتهای بسيار زياد

قابليت تعريف و تنظيم كليدهای پخش برنامه به آسانی

قابليت پشتبانی از پوسته و پلاگينهای مختلف در برنامه

قابليت نشان دادن اطلاعات فايلها به صورت كامل پشتيبانی از فايلهای فشرده

پشتيبانی كامل از فرمتهای دی وی دی

پشتبانی كامل از فايلهای فلش

پشتيبانی بالا از دوربين های ديجيتال

امكان پخش فايلهای AAC, OGG

پشتيبانی از Shockwave Flash/FLC/FLI

پوسته های جذاب و زيبا

امكان هماهنگ شدن با پلاگينهای وينمپ

پسورد فایل : aminsystem2000.ir



تاريخ : یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:ویدئو پلیر قدرتمند, | 1:34 | نويسنده : محسن امین زاده |

 

تست رنگ صفحه نمایش (Monitor)

زمانی که مانیتور را خریداری میکنید به خصوص اگر دست دوم باشد امکان دارد که مشکلی در قسمت رنگ دهی خود داشته باشد.

IsMyLcdOK  نرم افزاریست جالب در زمینه تست رنگ دهی مانیتور شما , برنامه بسیار سبک بوده و نحوه کار آن طوریست که زمانی که برنامه را اجرا میکنید هر کلیدی که از کیبورد را فشار بدهید رنگ مانیتور تغییر میکند ؛ مثلا به کلید اول سرخ ؛ سیاه ؛ آبی ؛ سفید و … تغییر میکند که اگر مانیتور شما در زمینه رنگ دهی مشکلی داشته باشد میتوانید ببینید.

پسورد : aminsystem2000.ir



تاريخ : یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:تست رنگ صفحه نمایش, | 1:32 | نويسنده : محسن امین زاده |
صفحه قبل 1 صفحه بعد
  • قالب بلاگفا
  • قالب ميهن بلاگ